Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Θεραπεία βαρρόα

Τα μελίσσια βγήκαν από τα πεύκα ξεγονιασμένα και αρχίσαμε θεραπεία με την  χρήση του εξαχνωτήοξαλικού οξέως και ιδού τα αποτελέσματα.

Για μένα ικανοποιητικά. Γνωρίζω (ανεπίσημα) ότι αυτή τη στιγμή επιστήμονας έχει έρευνα σε εξέλιξη πάνω στη χρήση του εξαχνωτή.

Ανεπίσημα πάλι είναι δυνατή η χρήση του εξαχνωτή σε δεύτερη και τρίτη επανάληψη ακόμα και αν τα μελίσσια έχουν γόνο χωρίς κανένα πρόβλημα.


Εγώ δεν μπορώ να σας απαντήσω πόσο τις % επιτυχία έχω γιατί μου είναι αδύνατον να μετρήσω πόσες βαρρόα υπήρχαν πριν την εφαρμογή και πόσες έμειναν μετά την εφαρμογή. Πάντως με την πρώτη εφαρμογή απ ότι βλέπω και φέτος αλλά και άλλες χρονιές είχα αρκετά πολύ καλά αποτελέσματα.




6 σχόλια:

Unknown είπε...

Kυριε Θεοδοση κατα τη γνωμη σας και ανεξαρτητα το κοστος χρησης καθε θεραπειας ,ειναι προτιμοτερη η εξαχνωση ή η ενσταλλαξη του οξαλικου?Γιατι επιλεξατε τετοιο εξαχνωτη και οχι ηλεκτρικο ,εχω διαβασει ολες σας τις αναρτησεις καθοσον ειμαι παλιος αναγνωστης του blog.
Να ειστε καλα και πολλα μελια παντα.

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Καλησπέρα σας, καλή η ερώτησή!
Ούτε εγώ απάντησα στον εαυτό μου…απλά κόλλησα εδώ.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Θεοδοση δυστηχως δεν μπορεσα να ερθω Ιωαννινα! Η γνωμη μου με την εξαχνωση ειναι μονο χειμωνα ! ο λογος ειναι οτι οταν κρατανε γονο τα μελισσια χρειαζονται πολλες εφαρμογες (7 εκανα συνολο μια ανα εβδομαδα!). τα μελισσια ειναι μια χαρα δεν επιρεαστηκαν μανες ουτε θνησιμοτητα. παρατηρηση σε διατρητους πατους δεν γινοταν δουλεια γιατι ο καπνος εβγαινε απο κατω! Επισης θεωρω οτι οι επιστημονες δεν θα δωσουν εμφαση πλεον στην εξαχνωση γιατι ανακαλυψαν την γλυκερινη με το οξαλικο! Παντως συγχαρητηρια κ ενα δημοσιο ευχαριστω για την βοηθεια κ τις πολυτιμες πληροφοριες κ συμβουλες που μου εδωσες για την εξαχνωση! Κωστας Μεσολογγι.

chaniabee είπε...

φιλε μου τελικα η ερευνα γινετε απο τους μελισσοκομους και απλα ενημερώνουμε τους καθηγηταδες
για τα αποτελεσματα μας! αυτη ειναι η ερευνα που γίνετε στην ελλαδα!εγω δοκμαζω τωρα ατμοποίηση του οξαλικου με γλυκερίνη!

Ανώνυμος είπε...

ποια ειναι η δοσολογια που βαλατε ?

Unknown είπε...

Καλημέρα Σε τι θερμοκρασία πρεπει να κάνουμε εξαχνωση