Το καλό το γυαλισμένο ξύλο τον γελάει τον μουστερή.
Έλα όμως που το φθηνό το πληρώνεις δυο φορές και βγαίνει ακριβότερο και από το πιο ακριβό.
Γιατί;
Διότι: ξύλο μη καλής ποιότητας μάλλον πολύ κυπαρίσσι και έλατος με νερά και ρόζους.
Μόλις το σύρμα τέντωσε, σκέβρωσαν!
Από αυτά τα μισά έσπασαν….
Και αφού η εταιρεία δεν σέβεται τα ευρώ μας…εμείς γιατί να την σεβαστούμε;;;; Γι’ αυτό ευθαρσώς σας λέω πως είναι τελάρα της ANEL.
Και μια γεύση από τις αμυγδαλιές....
19 σχόλια:
θεοδόση
τι έγινε?
τζάμπα τα κουβαλούσαμε μέσα στη βροχή?
και ο Μάρκος τα ίδια μου είπε.
γ@...
κρίμα.
Θεοδόση,
όλες οι κυψέλες μου, παλιές και νέες είναι από τρικαλινούς κατασκευαστές. Κάποιες απ' αυτές, σχεδόν οι μισές, έχουν τα ίδια και χειρότερα προβλήματα. Να σκεφτείς πως τα μισά πλαίσια είναι άχρηστα γιατί στράβωσαν και δεν μπαίνουν στην κυψέλη. Και που να μιλήσω για τα πατώματα, τις βάσεις κτλ. Κι ο κύριος αυτός (δεν αναφέρομαι στον Παπαϊωάννου απ' τον οποίο είμαι ευχαριστημένος), που διαφημίζεται και στα μελισσοκομικά μας περιοδικά και μάλιστα μέχρι πρόσφατα μιλούσε και για ISO στην κατασκευή του μου πούλησε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, σ΄εμένα τον ερασιτέχνη και κατ' αυτόν μ...α. Ναι, λίγο πιο φτηνά απ' τους άλλους, αλλά τι να το κάνω!!!
Και για του λόγου το αληθές θα κάνω -ελπίζω σύντομα- ανάρτηση με αποδείξεις (φωτο) και με ονόματα...
Να'σαι καλά, να τα λές πάντα με τέτοια παρρησία και σε μας τους νεότερους για να μαθαίνουμε!
Θεοδόση καλημέρα. Δεν είναι η βοήθεια που δώσαμε στη βροχή Ανέστη αλλά το γαμώτο . Στην έκθεση όπως είπες Θεοδόση τα καλύτερα αλλά στο πακέτο τα χειρότερα. Πάντως οι περισσότερες εταιρίες αυτό κάνουν .
Θεοδόση μάζεψέ τα και στείλτους τα πακέτο αν δεν τα έχης κατασκευάει όλα.
Θεοδόση καλημέρα. Δεν είναι η βοήθεια που δώσαμε στη βροχή Ανέστη αλλά το γαμώτο . Στην έκθεση όπως είπες Θεοδόση τα καλύτερα αλλά στο πακέτο τα χειρότερα. Πάντως οι περισσότερες εταιρίες αυτό κάνουν .
Θεοδόση μάζεψέ τα και στείλτους τα πακέτο αν δεν τα έχης κατασκευάει όλα.
Ο σχωρεμένος ο πατέρας μου που ήξερε πολλές παροιμοίες έλεγε"το φτηνό κρέας το τρώει ο σκύλος".Έτσι είναι τελικά.Το χειρότερο είναι να κάνεις κόπο να το συναρμολογίσεις και στο τέλος να το πετάξεις.
Θεοδόση καλά έκανες και τους καταγγέλεις, το ίδιο πρέπει να κάνουμε ολοί οταν εχουμε αποδειξεις για ελατωματικά υλικά καθώς να τους το πεις να το γνωρίσουν και αυτοί και οχι μόνο διαφιμησεις και ιστοσελίδες στο internet. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ Τάσος
nomizo oti i kypseles kai ta telara aytis tis etairias einai isagomena apo tin kina. vevea protarxiko rolo sauto to proion den pezei i kataskeyi alla i poiotita ton ilikon.
11:00 πμ , χτυπάει το τηλέφωνό κι ο φίλος μου ο Κώστας Λ. μου λέει "μπες στο internet, κάτι λέει ο Θεοδόσης για τα πλαίσια της...".
Την πέμπτη το πρωί είχαμε πάει μαζί με τον Κώστα στο νέο κατάστημα της εταιρίας και ψώνισα διάφορα πράγματα, δεν πήρα 200 πλαίσια ασυναρμολόγιτα που ήθελα γιατί δεν είχε !!
Τι να πώ θεοδόση , τύχη , κ...φαρδεία , να πω την αλήθεια όμως τα δείγματα που είδα μου φάνηκαν πολύ καλά, ξέρω γω ρε γαμώτο μου. Πάντος τώρα θα το σκεφτώ δυό φορές και παραπάνω.
ΟΣΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΩΝ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΑ ΤΟΥΣ , ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΕΤΑ ΠΩΣ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΡΕΖΙΛΙ...
Στα πιο έγκυρα forums προϊόντων (πχ. skroutz.gr, amazon.com, tripadvisor.com κτλ), υπάρχουν επώνυμα σχόλια χρηστών για προϊόντα ή υπηρεσίες, είτε θετικά είτε αρνητικά. Μάλιστα, για τα αρνητικά, οι εταιρείες μπορούν να "απολογηθούν" δημόσια, εκφράζοντας την δική τους πλευρά.
Για άλλη μία φορά, τα μελισσο-blogs αποτελούν πηγή χρήσιμου διαλόγου
Όπως λέγει και το λαικό ρητό << το φθηνό το κρέας..το τρώνε τα σκυλιά!>> Όλοι αυτοί οι κύριοι πρώτα είναι :Έμποροι,Κατασκευαστές,Εισαγωγείς και σκέφθονται ανάλογα...Σπάνια θα βρεις σε αυτούς τους ανθρώπους μελισσοκομική συνείδηση .Για αυτό το λόγο είναι προτιμότερη η μόνιμη συνεργασία με εκείνους που πραγματικά το αξίζουν.Πλέον ο καθείς διαφημίζεται & αυτοδιαφημίζεται χωρίς ηθικούς φραγμούς....Οπότε ''Προσό-χη''!
Μπραβο σε ολα τα παληκαρια!!!Θεοδοση θα επαναλαβω αυτο που ειπανε και τα αλλα παιδια,στειλτα πισω οπως ειναι θα σου βγει σε καλο....
Συνάδελφε, έχεις δικαίωμα από την ελληνική νομοθεσία να τα επιστρέψεις πίσω και να ζητήσεις τα χρήματα σου πίσω εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς. Το ίδιο ισχύει για όλα τα προϊόντα (μελισσοκομικά και μη). Εάν αρνηθούν πες τους πως θα πάρεις τηλέφωνο στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και θα τους καταγγείλεις. Εάν εξακολουθήσουν να αρνούνται πάρε τηλέφωνο στο 1520 και κάνε την καταγγελία, ένας δικηγόρος θα πάρει τηλέφωνο στην ANEL (και στην κάθε ANEL) και θα τους "πει δυο λογάκια".
Φιλικά
Κώστας - Αλεξανδρούπολη
Καλημερα
Τηλεφωνησες στην ANEL?
Δεν πιστευω να εχεις αγοραση απο αλλου και να μην υπηρχε καποιο ποσοστο προβληματικα
Ολα τα αλλα γραφομενα μου φαινονται εκ του πονηρου
Εχω παρει 5000 πλαιασια απο αυτα προβλημα ειχαν 10πηρα τηλεφωνο στην ANEL και μου ειπαν να μου τα αλλαξουν
Φίλτατε Ανώνυμε.
Σε πληροφορώ πως αγόρασα και από άλλους κατά καιρούς και όποιος τόλμησε να φερθεί παρόμοια δεν με ξανάδέ ούτε μένα ούτε πέντε φίλους μου. Μάλιστα κάποιος Σιαφάκας στην Καρδίτσα ίσως έχει ακόμα την φωτογραφία μου που του άφησα για να μου τρυπήσει την μύτη αν με ξαναδεί. Από κει που αγοράζω τώρα δεν τολμά ούτε να το σκεφτεί πως έστω και ένα θα είναι σκάρτο πόσο μάλλον να μου πουλήσει.
Για κάνε μου σε παρακαλώ λίγο πιο λιανά αυτό που λες ότι τα άλλα σου φαίνονται εκ του πονηρού????? Οι φώτο δεν σου αρκούν η μήπως θέλεις να σου βάλω και τις 400 .Διάβασε λίγο και το πρώτο σχόλιο και πες μου μήπως Βόλος και Πάρος τα κάναμε πλακάκια? Δεν έχω φίλε μου πρόβλημα για 150€ απλά με πείραξε η απάτη του καλογυαλισμένου σκάρτου.
Τελικά κύριε Θεοδόση την πήρατε την
ΑΝΕΛ?
Τι σας είπε?
Γειά σας ,
Συγχαρητήρια για το blog σας . Οι μελισσοκομικές σας διαδρομές είναι θαυμάσιες .
Σας απαντώ σχετικά με τα ασυναρμολόγητα ξύλινα πλαίσια που προμηθευτήκατε από την εταιρία μας . Καταρχήν λυπάμαι που είχατε πρόβλημα με κάποια από τα προιόντα μας .
Εφόσον απογοητευτήκατε τόσο με τα εμπορεύματά μας δε βλέπω το λόγω για τον οποίο δεν επικοινωνήσατε ακόμα μαζί μας . Η ANEL λειτουργεί από το 1968 και για 42 χρόνια συνεχώς προσπαθούμε το καλύτερο για τον Μελισσοκόμο τον οποίο θεωρούμε συνεργάτη και φίλο μας . Είναι γνωστή σε όλη την Ελλάδα η συμπεριφορά μας σε περίπτωση προβληματικών ειδών .
Τώρα όσων αφορά τα σχόλια σας :
1) Φυσικά και δικαιούστε αντικατάσταση ελαττωματικού υλικού . Αυτό ισχύει για όλους τους πελάτες μας και για όλα τα είδη μας .
2) Η ανοχή στην ποιότητα του ξύλου που δίνουμε είναι 3% . Η παρακολούθηση που κάνουμε στα εμπορεύματα πριν την αποστολή τους από τον προμηθευτή μας εγγυάται το καλύτερο δυνατό αλλά αυτό δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να υπάρχουν συσκευασίες με ελαττωματικά . Εμείς είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε . Η δουλεία μας δε σταματάει στην πώληση .
3)Το ξύλο που χρησιμοποιείται για την κατασκευή των πλαισίων είναι πεύκο .
4)Ναι τα ξύλα είναι σκληρά (θεωρούμε ότι δίνει ένα καλύτερο και πιο ανθεκτικό πλαίσιο ) και για αυτό πρέπει να καρφώνεται με δίχαλο και με τη χαμηλότερη δυνατή πίεση αέρα . Το κάρφωμα με πρόκα όπως αυτή που χρησιμοποιείτε δυσκολεύει το κάρφωμα και ανοίγει το ξύλο πιο έντονα από το δίχαλο . Όσοι προμηθεύονται ασυναρμολόγητα πλαίσια θα είναι καλό να έχουν κάποιο βασικό εξοπλισμό ( ένα καρφωτικό για διχάλα αέρος ή ηλεκτρικό ) .
5) Τεμάχια πλαισίων τα οποία δεχόμαστε ως επιστροφή είναι αυτά που έχουν ρόζους σε κρίσιμα σημεία ( ποσσοστό κάτω του 0,5% ) , ακανόνιστα τεμάχια , τεμάχια τα οποία δεν είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές ή το δείγμα που έχει συμφωνηθεί με τον πελάτη ( μπορούμε να προσφέρουμε και ειδικές διαστάσεις κατά παραγγελιά )ή τεμάχια τα οποία είναι σκεβρωμένα ( ποσοστό κάτω του 0,5% ) .
7) Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για το πόσα πλαίσια θα χαλάσουν κατά τη διάρκεια καρφώματος γιατί εξαρτάται από τον άνθρωπο που κάνει τη συναρμολόγηση . Μπορεί ακόμα και ένας πολύ καλός στην εργασία με το ξύλο να χαλάσει κάποια πλαίσια ( περίπου 50 στα 12000 ) αλλά αυτό να είστε βέβαιοι ότι συμβαίνει και σε οποιοδήποτε εργοστάσιο που κατασκευάζει πλαίσια .
8)Διαθέτουμε έτοιμα καρφωμένα πλαίσια στα οποία αποφεύγετε τέτοια προβλήματα . Ίδιο ξύλο ίδια παραλαβή απλά συναρμολογημένα από εμάς .
10) Από πιο σημείο πώλησης σας εξυπηρετήσαμε ?
Τυγχάνει να επισκέπτεσαι την περιοχή σας σε λίγες μέρες ο σύμβουλος πωλήσεων της εταιρίας μας και θεωρώ σκόπιμο να σας επισκεφτεί και να παραλάβει τα ελαττωματικά πλαίσια . Θα είναι ευκαιρία να μας μεταφέρετε τις συμβουλές σας .
Τα τηλέφωνα επικοινωνία της εταιρίας μας είναι 2102771180 , 2102483870 , 2102771101 . Είμαστε στη διάθεση σας καθημερινά 08:00 έως 19:00 και Σάββατο 09:00 έως 15:00 .
Ο διαδικτυακός τόπος της ANEL είναι www.ANEL.gr όπου μπορείτε να βρείτε όλα τα e-mail επικοινωνίας .
Για την ANEL
Ελευθέριος Παντελάκης
Διευθυντής
Κύριε Παντελάκη
Τα πλαίσια που πήρα και εγώ από το κατάστημά σας (όχι από την έκθεση γιατί δεν είχε άλλα)έχουν το ίδιο πρόβλημμα με του Θεοδόση.Το ποσοστό που αναφαίρετε δεν είναι αυτό αλλά της τάξης του 10-11%.Ποσοστό που νομίζω είναι αρκετά υψηλό.Το ξύλο δεν είναι απλώς σκληρό είναι σε πολλές περιπτώσεις στραβό με αποτέλεσμα να μην κάνει την δουλιά μας.Χρησιμοποιώ δίχαλο για το κάρφωμα των πλαισίων και αυτό ίσως να μου έβγαλε λιγότερα σκάρτα.Εμείς οι μελισσοκόμοι από ότι θα είδατε και στα blogs έχουμε έντονη συνεργασία μεταξύ μας και όλα μαθαίνονται αφού μέχρι και μυστικά της δουλιάς τα αναφέρουμε για να βοηθήσουμε τους άλλους συναδέλφους.Όσο για την επιστροφή των χαλασμένων πλαισίων για εμένα προσωπικά δεν με συμφαίρει να τα επιστρέψω γιατί θα πληρώσω περισσότερα στην μεταφορά.Καλό είναι να πείτε στους προμηθευτές σας να αλλάξουν ποιότητα ξύλου ας είναι λίγο ακριβότερα και να είστε σίγουρος οτι οι μελισσοκόμοι θα το εκτιμήσουν όπως έχουν εκτιμήσει τις γυρεοπαγίδες και πολλά άλλα προϊόντα που πουλάτε.
Τελικά να μην μακρηγορούμε και κάθε ανώνυμος να μην έχει απορίες σας πληροφορώ ότι ήρθε στο Βόλο υπάλληλος της ANEL και εκτός από τις φωτογραφίες που ανάρτησα του έδωσα και τελάρα (όχι από τα σπασμένα) υποτίθεται από αυτά που θα χρησιμοποιούσα. Ας απαντήσουν οι υπεύθυνοι πως τα είδαν, πως τα αξιολογούν, αν πρέπει να χρησιμοποιηθούν και ποια είναι εν τέλει τα ποσοστά ακαταλληλότητας.
Δημοσίευση σχολίου